Extras din

Termeni si conditii

Vanzarea online a serviciilor si produselor Conforter.ro

  1.    DREPTUL DE DENUNTARE UNILATERALA (RETRAGERE)

9.1. Clientul are dreptul de a denunta unilateral Contractul, in termen de 14 zile calendaristice, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele stabilite de lege. Perioada de retragere expira in termen de 14 zile calendaristice de la:

(i) data incheierii Contractului, in cazul Contractelor ce au ca obiect prestari de servicii;

(ii) ziua in care Clientul sau un tert, altul decat transportatorul si care este indicat de Client, intra in posesia fizica a Bunurilor, sau:

o in cazul in care Clientul face o singura Comanda Online pentru Bunuri multiple care vor fi livrate separat, ziua in care Clientul sau un tert, altul decat transportatorul si care este indicat de Client, intra in posesia fizica a ultimului Bun;

o in cazul livrarii unui Bun care consta din mai multe loturi sau piese, ziua in care Clientul sau un tert, altul decat transportatorul si care este indicat de Client, intra in posesia fizica a ultimului Bun sau a ultimei piese;

o in cazul Contractelor pentru livrarea periodica de Bunuri pe o perioada de timp determinata, ziua in care Clientul sau un tert, altul decat transportatorul si care este indicat de Client, intra in posesia fizica a primului Bun.

9.2. Pentru exercitarea dreptului de retragere, Clientul informeaza Conforter.ro cu privire la decizia sa de retragere din Contract. in acest scop, Clientul poate alege una dintre urmatoarele variante:

(i)    va transmite la sediul social al Vanzatorului sau la adresa de e-mail din sectiunea „Contact” din Magazinul Online o declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de a se retrage din Contract;

(ii)    va transmite la sediul social al Vanzatorului  sau la adresa de e-mail office@Conforter.ro un formular cu urmatorul continut:

 

Catre:         Conforter S.R.L.

Adresa consumatorului:

Semnatura consumatorului (doar in cazul in care acest formular este transmis Vanzatorului  pe suport de hartie):

Data:

 

9.3.  Exercitarea de catre Client a dreptului de retragere pune capat obligatiilor Clientului si Vanzatorului, dupa caz:

(i) de a executa Contractul;

(ii) de a incheia un Contract, in cazul in care Clientul a efectuat o Comanda Online.

9.4. Cu exceptia cazului in care Conforter s-a oferit sa recupereze Bunurile, Clientul returneaza Bunurile sau le inmaneaza Conforter sau unei persoane autorizate de aceasta sa receptioneze Bunurile, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile calendaristice de la data la care Clientul a comunicat Conforter decizia sa de a se retrage din Contract. Termenul este respectat daca Bunurile sunt trimise de Client Vanzatorului inainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice.

9.5. Clientul suporta doar costurile directe legate de returnarea Bunurilor

9.6. Conforter ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea Clientului, , fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat in legatura cu decizia Clientului de a se retrage din Contract.

9.7. Pentru returnarea contravalorii produsului, conform legii suma se returneaza in 14 zile, insa incercam sa ti-i trimitem in aproximativ 7 zile de la receptia produsului. Ne poti ajuta sa facem mai repede plata, daca in momentul inscrierii cererii RMA completezi contul bancar, codul numeric personal sau codul de identificare al firmei. Pentru comenzile achitate printr-un cont bancar, returnarea contravalorii produsului este posibila doar in acelasi cont din care s-a efectuat plata.

9.8. Conforter nu este obligata sa ramburseze costurile suplimentare in cazul in care Clientul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de Vanzator.

Conforter.  poate amana rambursarea pana la data receptionarii Bunurilor care au facut obiectul Contractului sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea Clientului conform careia acesta a trimis Bunurile catre Conforter, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.

9.9. Nu se asigura dreptul de retragere in cazul:

(a) contractelor de prestari servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al Clientului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a Contractului de catre Vanzator;

(b) furnizarii de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Client;

(c) furnizarii de Bunuri care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

(d)Produsul trebuie sa fie in stare noua, fara uzura, zgarieturi, ciobituri, lovituri, sau vicii cauzate de un soc extern.

(e) Produsul trebuie returnat in cutia originala, impreuna cu toate accesoriile primite  si certificatul de garantie si o copie a facturii.

Toate acestea trebuie impachetate corespunzator pentru a fi protejate impotriva eventualelor deteriorari din timpul transportului. Lipsa sau deteriorarea etichetelor, marcajelor de pe produse poate atrage refuzarea cererii de retur.

(f) Pentru articole si pachete promotionale, toate produsele si/sau serviciile incluse trebuie returnate impreuna. Daca un serviciu inclus in promotie si/sau pachet a fost utilizat sau daca promotia si/sau pachetul include un articol nerambursabil, valoarea integrala de vanzare a acelui serviciu si/sau articol nerambursabil va fi dedusa din valoarea rambursata. Cand un pachet este cumparat si doar o parte din el este returnata, reducerea pentru pachet este pierduta si, din valoarea rambursata, va fi dedusa si reducerea acordata pentru achizitionarea pachetului

(g)In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse identice, un singur produs desigilat se accepta ca retur, restul cantitatii trebuie sa fie sigilata